Strona główna1 » Regulamin
Dodatkowe opcje przeglądania
Producenci
Wybór waluty
Kontakt
  • Dane Firmy
    NIP: 622-114-81-12
  • E-mail:biuro@topdzidzia.pl
  • TelefonInfolinia: +48 724 204 104
    Kom: +48 607 303 100
    +48 62 730 03 89
  • Fax+48 62 730 03 89
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 9:00 do 17:00
    Sobota 9:00 do 13 :00
    Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania

Regulamin

Właścicielem internetowego Sklepu TopDzidzia.pl jest firma ; Sklep BOBAS Alina Machuła z siedzibą w Ostrzeszowie przy ulicy Kolejowej 8.
Firma została założona w 1996 roku została wpisana do EDG pod nr 002549,
nadany został nr NIP; PL 622-114-81-12 , Regon 250649801
                            
Regulamin sklepu TopDzidzia.pl
 
Spis Regulaminu
 

I  Ceny i zamawianie towaru
II  Zmiana  rezerwacja lub wycofanie zamówienia 
III  Potwierdzenie zakupu

IV  Warunki dostawy
V  Koszty wysyłki
VI  Formy płatności
VII  Zwrot towaru
VIII  Reklamacje i Gwarancje
IX  Ochrona danych osobowych
X  Warunki ogólne Systemu Punktów Lojalnościowych Sklepu TopDzidzia.pl

 
I  Ceny i zamawianie towaru
 
1. Wszystkie ceny towarów w naszym sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. 
2. Minimalna wartość zamówienia: 10 zł. Zamówienia poniżej tej kwoty nie będą realizowane. 
3. Zamówienia mogą Państwo składać za pośrednictwem naszej strony internetowej. W wyjątkowych sytuacjach obsługujemy zamówienia telefonicznie.  
4.  Zamówienia mogą składać tylko osoby, które ukończyły 18 rok życia, jeśli zamówienie zostało złożone przez osobę niepełnoletnią odpowiedzialność i ewentualne koszty spoczywają i będą egzekwowane od rodziców lub opiekunów prawnych osoby nieletniej.
5. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem zamówienia. Rezerwujemy prawo do ponownego potwierdzenia telefonicznego w szczególnych przypadkach.
6. W przypadku zmiany ceny towaru, nowa cena zostanie podana Państwu telefonicznie lub poprzez email. Jeśli cena ta będzie wyższa, niż podczas składania zamówienia, mają Państwo prawo odmówić kupna towaru. Spowoduje to wycofanie zamówienia na dany towar, bez konsekwencji dla każdej ze stron. 
7. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, oraz braku możliwości ściągnięcia go od producenta w dogodnym dla Państwa terminie, zostanie zaproponowane Państwu dostarczenie innego towaru o podobnych cechach na przykład (w innym kolorze). Mają Państwo w takim wypadku prawo odmówić kupna zastępczego towaru, bez konsekwencji dla każdej ze stron. 
8. Informacje, które przekazaliśmy do wiadomości Państwa (emailem lub telefonicznie) zostają uznane za przekazane.
9.Towary objęte promocją lub wyprzedażą nie podlegają dodatkowym upustom przyznawanym dla stałych klientów w ramach innych rabatów. Na przykład( rabat stały w koncie, rabat za obrót)
10. Towary w ofercie promocyjnej lub wyprzedażowej nie podlegają żadnym dodatkowym rabatom.


 
II  Zmiana  rezerwacja lub wycofanie zamówienia  
 
1. Zmiana lub wycofanie zamówienia przez Kupującego, bez jakichkolwiek konsekwencji może nastąpić do momentu nadania przesyłki przez Sklep i poinformowaniu Państwa o tym fakcie mailem (zmianie statusu przesyłki na przesyłka wysłana )
2. W przypadku rezygnacji po tym czasie, kupujący zostaje obciążony wszystkimi ewentualnymi kosztami, związanymi z wycofaniem lub zwrotem przesyłki.
3. Zmianę lub wycofanie zamówienia przyjmujemy tylko drogą elektroniczną (mailem)
Zamówienie uznaje się za zmienione lub anulowane przez kupującego, z chwilą otrzymania przez Sklep internetowy TopDzidzia.pl stosownego emaila. Jeśli rezygnacja jest 
zgodna z punktem 1 drugiego rozdziału, kupujący nie musi podawać powodu rezygnacji wystarczy mail o treści (rezygnuje z zamówienia nr? )
4. Jeśli Klient wybiera opcje płatności przelewem na nasze konto i w terminie 14 dni od dokonania zakupu  nie uiści opłaty na konto sklepu TopDzidzia zamówienie zostanie automatycznie anulowane a zakupiony towar z Państwa koszyka wróci ponownie do sprzedaży 
O upływającym terminie rezerwacji klient zostanie powiadomiony stosownym mailem przed upływem powyższego terminu.
5. Jeśli Klient wybiera opcje Odbiór osobisty i w terminie 14 dni roboczych od dokonania zakupu nie odbierze towaru w siedzibie firmy i nie uiści opłaty zamówienie zostanie automatycznie anulowane a zakupiony towar z Państwa koszyka wróci ponownie do sprzedaży 
O upływającym terminie rezerwacji klient zostanie powiadomiony stosownym mailem przed upływem powyższego terminu.
 
  
 III  Potwierdzenie zakupu

1. Potwierdzenie zakupu odbywa się elektronicznie na podany przez państwa adres mailowy
 Zostają w tej wiadomości zawarte następujące informacje :
 - nadany numerem zamówienia
 - nazwa zakupionego towaru
 - adres wskazany przez państwo do wysłania przesyłki
 - forma płatności i płatnik plus ewentualne koszty

2. Zawarcie transakcji potwierdzone jest dołączeniem do wysyłanego towaru dokumentów zakupu: karta gwarancyjna, instrukcje obsługi, dowód zakupu paragon lub faktura
 
 
 
 IV  Warunki dostawy
 
1. Dostawy realizujemy na terytorium całej Unii Europejskiej za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Pocztą Polską realizujemy zamówienia na terenie Polski i reszty krajów z wyłączeniem towarów, których gabaryty uniemożliwiają wysyłkę Pocztą Polską oraz towarów o znacznej wartości.
2. Na czas realizacji zamówienia składa się realizacja zamówienia przez obsługę sklepu + czas dostarczenia przesyłki wybraną przez Państwa firmą spedycyjną.
3. Czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu dla towarów oznaczonych w sklepie, jako
dostępny, wynosi 1-2 dni roboczych nie wliczając weekendów od momentu potwierdzenia zamówienia - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze, lub od momentu wpływu środków na nasze konto w przypadku zamówień płatnych przelewem
4. Czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu dla towarów oznaczonych w sklepie, jako
Na zamówienie, wynosi 4-7 dni roboczych nie wliczając weekendów od momentu potwierdzenia zamówienia - w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze, lub od momentu wpływu środków na nasze konto w przypadku zamówień płatnych przelewem
5. Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską wynosi z reguły od 1 do 2 dni roboczych. 
Za pośrednictwem Poczty Polskiej jest to z reguły od 3 do 7 dni roboczych w przypadku przesyłek standardowych (ekonomicznych) lub 1 do 3 dni roboczych w przypadku przesyłek priorytetowych.
6. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, termin dostawy może ulec zmianie. W takim przypadku zostaną Państwo powiadomieni telefonicznie lub poprzez mail i zostaną uzgodnione z Państwem dalsze szczegóły dostawy.
 
V  Koszty wysyłki
 
1. Do ceny zakupów należy doliczyć ewentualne koszty wysyłki. 
2. W przypadku, gdy wartość zakupów przekracza odpowiednio 300 zł a waga sumy paczek nie przekracza 32 kg transport odbywa się na nasz koszt (Gratis!!) tylko na terenie Polski. 
Koszt transportu cięższych paczek oraz wysyłki poza zagranice kraju ustalamy indywidualnie.
3. W przypadku osobistego odbioru towaru w siedzibie sklepu, nie ponoszą Państwo kosztów związanych z wysyłką, niezależnie od zawartości i wartości zamówienia. Należy w takiej sytuacji zgłosić chęć osobistego odbioru towaru podczas składania zamówienia.
4. W przypadku braku możliwości spakowania zamówionego towaru do jednej paczki, lub gdy suma wagi przesyłki przekracza 31.5 kg, należy liczyć się z możliwością zwiększenia opłaty za przesyłkę, o takiej sytuacji zostaną państwo poinformowani mailem przed nadaniem przesyłki. W tej sytuacji maja też państwo prawo do rezygnacji z zakupu.
5. W celu sprawdzenia kosztów wysyłki: klient musi wybrany towar umieścić w koszyku i postępować zgodnie z instrukcją; wybrać firmę 
( Pocztą  / Kurier) rodzaj płatności (przelew /Pobranie) w przypadku wyboru Poczty Polskiej mamy jeszcze do wyboru rodzaj nadania (zwykły- ekonomiczny lub priorytet) 
Wszystkie te opcje klient ustawia sobie samoczynnie i dostosowuje koszt wysyłki i czas realizacji według własnego uznania, wszystkie obowiązujące taryfy opłat firmy kurierskiej Poczty Polskiej oraz waga poszczególnych przedmiotów są zawarte w systemie dokonując wyboru Sklep sam wyliczy ewentualne koszty automatycznie.

Uwaga!! Pamiętaj, jeśli chcesz tylko sprawdzić cenę nie zatwierdzaj na koniec zakupu, jeśli jednak ci się to zdarzy postąp zgodnie z rozdziałem II punkt 3 napisz maila
 
 
 VI  Formy płatności
 
1. Przedpłata na konto sklepu. Przedpłata powinna być dokonana w przeciągu 14 dni od potwierdzenia dostępności towaru przez pracownika naszego sklepu. Nie należy dokonywać wpłaty na nasze konto przed potwierdzeniem, że towar jest dostępny, zmienny statusu zamówienia z zamówienia otrzymane na zamówienie przyjęte Towar zostanie dostarczony do Państwa po stwierdzeniu wpływu środków za zamówiony towar wraz z ewentualnymi kosztami dostawy, na jedno z poniższych kont: 
Dane do przelewu bankowego tylko w walucie PLN:
Nazwa konta: MACHUŁA ALINA SKLEP 'BOBAS' UL. KOLEJOWA 8, 63-500 OSTRZESZÓW
Numer konta: PL 15 1020 2241 0000 2302 0028 7086
Kod BIC/SWIFT : BPKOPLPW
Nazwa banku: PKO BP S.A.

Dane do przelewu bankowego tylko w walucie EURO:
Nazwa konta: MACHUŁA ALINA, UL. KOLEJOWA 8, 63-500 OSTRZESZÓW
Numer konta IBAN: EU 96 1020 2241 0000 2402 0034 1354
Kod BIC/SWIFT : BPKOPLPW
Nazwa banku: PKO BP S.A.

Przyjmujemy również płatności za pomocą kart płatniczych za pośrednictwem serwisu
 alt
Prowadzimy sprzedaż ratalną za pośrednictwem Santander Consumer Bank 
alt
 
2. Pobranie kwoty za zamówienie przy dostawie realizowane może być tylko przez klientów mieszkających w Polsce. Koszty towaru i przesyłki, zostaje wyświetlony na stronie w trakcie dokonywania zakupu i płacone na poczcie lub kurierowi, w czasie odbioru przesyłki.
3. Wybierając opcje płatności przy odbiorze (pobranie) a następnie nie odebranie przesyłki w tej sytuacji jeśli odbiorca nie złoży stosownych wyjaśnień spowoduje to wystąpienie naszej firmy do adresata o zwrot kosztów wysyłki oraz odsyłki nieodebranej przesyłki płatnej przy odbiorze - za pobraniem w wysokości dwukrotnej ceny kosztu dostawy .
4. Jeśli poniesione przez naszą firmę koszty przesyłki nie zostaną uregulowane  przez odbiorcę w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zawiadomienia listem poleconym, nasza firma zastrzega sobie prawo przekazana sprawy do działu windykacji . W takim wypadku dłużnik może trafić na czarną listę nierzetelnych klientów  w rejestrze ogólnopolskim co może spowodować problemy przy zaciągnięciu kredytu w Banku lub w ostateczności dług może zostać sprzedany firmie windykacyjnej. 
VII  Zwrot towaru
 
1. Zgodnie z ustawą obowiązującą od dnia 25 grudnia 2014 o ochronie prawnej konsumentów, gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
       2. Zwrotu dokonujemy na adres firmy Sklep BOBAS ul. Kolejowa 8, 63-500 Ostrzeszów
3. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania z dowodem zakupu oraz wypełnionym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy
(towar musi być pełnowartościowy nadający się do dalszej sprzedaży )
 4. Zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi na wskazane przez Państwa konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany w zamówieniu adres.
5. Zwroty pieniędzy są dokonywane w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu jeśli zakupiony towar był płacony przelewem na nasze konto  i w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu jeśli przesyłka była płacona przy odbiorze (pobranie)
 
       W przypadku zwrotów  prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@topdzidzia.pl
 kliknij na ikonę PDF i pobierz oświadczenie o odstąpieniu od umowy
alt
 
VIII  Reklamacje i Gwarancje
 
1.W chwili odbioru towaru zobowiązani są Państwo sprawdzić stan i zawartość przesyłki.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.
2. W przypadku przesyłek kurierskich, towar jest ubezpieczony u spedytora. Pokrywa on straty wynikłe w czasie transportu. Uszkodzenia takie powinny zostać zgłoszone firmie spedycyjnej. 
3. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklep TopDzidzia.pl są fabrycznie nowe i objęte dwuletnią gwarancją Importera. W przypadku towarów objętych gwarancją importera, do produktu dołączona jest karta gwarancyjna. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami za pomocą email wysłanego na adres
biuro@topdzidzia.pl w celu ustalenia dalszego toku postępowania. 
4. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją importera.
5 .W okresie obowiązywania dwuletniej gwarancji wszelkie koszty związane z transportem do serwisu i odesłaniem do Klienta na terenie Polski ponosi sklep TopDzidzia.pl ,
6. W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi podstawą reklamacji jest dowód zakupu, w tym okresie nasza firma zapewnia bezpłatną naprawę ,odsyłkę produktu do Klienta oraz bezpłatny dostęp do części zamiennych, 
7. Reklamacje składamy mailowo podając nr zamówienia dołączając skan lub zdjęcie karty gwarancyjnej dowodu zakupu  Opis uszkodzenia z zdjęciami jeśli jest taka możliwość, zdjęcia prosimy przesyłać do rozmiaru 50KB

 Uwaga!! W przypadku dużych opakowań zwłaszcza od wózków proponujemy Państwu rozłożenie i przechowanie opakowania kartonowego na okres gwarancji, aby zaoszczędzić Państwu kłopotów z pakowaniem w przypadku wysyłki gwarancyjnej firmy kurierskie nie odbiorą przesyłki niezabezpieczonej .Za należyte zabezpieczenie przesyłki reklamacyjnej do serwisy odpowiedzialności ponosi Klient

 
IX  Ochrona danych osobowych

 
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
Informujemy Państwa, że Administratorem danych osobowych jest firma Sklep Bobas Alina Machuła z siedzibą w Ostrzeszów, adres: ul. Kolejowa 8, 63-500 Ostrzeszów, adres e-mail: biuro@topdzidzia.pl tel.: 62 730 03 89
Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu m.in. przygotowania dokumentów sprzedaży, dokumentacji księgowej, obsługi zamówień, korespondencji e-mail, kontaktów, jak również korzystania przez Państwa z naszych usług, w tym stron internetowych oraz innych funkcjonalności udostępnianych przez firmę Sklep Bobas w tym zapisywane w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach.
Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody na ich dalsze przetwarzanie.
Jednocześnie informujemy, że każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu w tym prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów.
Zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w Swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
Państwa dane nie będą w żaden sposób wykorzystywane w celach marketingowych, ani przekazywane osobom trzecim.
Transakcje są szyfrowane, a sklep TopDzidzia.pl posiada certyfikat SSL w celu zapewnieni Państwu większego bezpieczeństwa.
 
 X  Warunki ogólne Systemu Punktów Lojalnościowych Sklepu TopDzidzia.pl
 
1. System punktów lojalnościowych dotyczy tylko i wyłącznie klientów zalogowanych w sklepie TopDzidzia.pl
2. Za każdy zakup otrzymują Państwo stosowną ilość punktów lojalnościowych z których można korzystać przy kolejnych zakupach.
3. Nie ma ograniczeń czasowych co do wykorzystania punktów.
4. Zakupu przy użyciu punktów można dokonywać:
-całościowo wydając odpowiednią ilość punktów za produkt
-częściowo wydając odpowiednią ilość punktów która obniży wartość produktu za którego resztę opłaty uiszczamy przez wybrany sposób płatności. 
5. Ilość punktów do zdobycia jest każdorazowo podana w karcie produktu.
6. Anulowanie lub zwrot zamówienia jest jednoznaczne z utratą sumy zdobytych punktów za dane zamówienie. Wcześniej zdobyte punkty są wciąż do Państwa dyspozycji.
7.Koszt wysyłki nie jest wliczany w wartość punktową ponieważ nie stanowi on wartości produktu a jedynie wartość zamówienia. 
8. Minimalna wartość zakupu za który można płacić punktami to 10 zł.
 

 
Dokonywanie zakupu w sklepie Top Dzidzia jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu
 
 
TopDzidzia.pl
 obowiązuje od 22 maj 2018

Przejdź do strony głównej