Strona główna1 » Gwarancja
Dodatkowe opcje przeglądania
Producenci
Wybór waluty
Kontakt
  • Dane Firmy
    NIP: 622-114-81-12
  • E-mail:biuro@topdzidzia.pl
  • TelefonInfolinia: +48 724 204 104
    Kom: +48 607 303 100
    +48 62 730 03 89
  • Fax+48 62 730 03 89
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 9:00 do 17:00
    Sobota 9:00 do 13 :00
    Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania

Gwarancja


Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego TopDzidzia.pl są fabrycznie nowe i objęte gwarancją Importera/Producenta. 
W przypadku towarów objętych gwarancją importera/producenta, do produktu dołączona jest karta gwarancyjna.
Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami emailem na adres biuro@topdzidzia.pl w celu ustalenia dalszego toku postępowania. 
Podstawę do gwarancji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją.
W okresie obowiązywania gwarancji wszelkie koszty związane z transportem do serwisu i odesłaniem do Klienta na terenie Polski ponosi sklep internetowy TopDzidzia.pl
Gwarancja zapewnia bezpłatną naprawę ,odsyłkę produktu do Klienta oraz bezpłatny dostęp do części zamiennych.
Reklamacje składamy mailowo na adres biuro@topdzidzia.pl podając nr zamówienia dołączając:
* skan lub zdjęcie karty gwarancyjnej dowodu zakupu
* opis uszkodzenia z zdjęciami jeśli jest taka możliwość (zdjęcia prosimy przesyłać do rozmiaru 50KB)

 Uwaga!! W przypadku dużych opakowań zwłaszcza od wózków proponujemy Państwu rozłożenie i przechowanie opakowania kartonowego na okres gwarancji, aby zaoszczędzić Państwu kłopotów z pakowaniem w przypadku wysyłki gwarancyjnej. Firmy kurierskie nie odbiorą przesyłki niezabezpieczonej .Za należyte zabezpieczenie przesyłki reklamacyjnej do serwisu odpowiedzialność ponosi Klient.
Przejdź do strony głównej